Revisortrainee

Jobtype: Fuldtid

Placering: Aarhus, Randers

Specialer: Revision & regnskab

Ansøg nu

Er du vild med tal, og brænder du for at udvikle dig sammen med dine kollegaer? Så er det måske netop dig, vi søger til vores team.

Hos Grant Thornton leder vi lige nu efter dig, der drømmer om en karriere inden for økonomi og regnskab, og som ønsker at gøre en forskel hver dag for dine kunder og sammen med dine kollegaer.

Vi søger trainees til vores erhvervsservice afdelinger i Randers og Aarhus. Læringskurven er stejl, og du vil hurtigt opleve, at du får ansvar i stillingen. Vi sætter en ære i, at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder – og vi forventer, at du gør det samme. Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt team, hvor et lærerigt og udviklende arbejdsmiljø vægtes højt.

Som regnskabstrainee vil du stifte bekendtskab med mange forskelligartede opgaver, der omfatter all-round bogholderi, herunder blandt andet:

  • Finansbogholderi samt lønadministration/lønbehandling
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Løbende regnskabsstyring
  • Ledelsesrapportering
  • Momsafstemninger og -indberetninger
  • Perioderegnskaber, klargøring til årsregnskab, herunder udarbejdelse af afstemningsmateriale til revisor m.v.

Hos Grant Thornton leverer vi skræddersyede løsninger tilpasset den enkelte kun­des behov. I alle vores relationer stiller vi mennesker først, og vi er drevet af det personlige engagement.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. For os er det vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder – det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og med­ind­fly­delse. Vi er et team, som står klar med støtte og sparring, så du kan blive klædt godt på i faget og rollen samt give dig mulighed for at forfølge dine ambitioner.

Vi forestiller os, at du kvalificerer dig ved:

  • At have afsluttet HHX, Finansøkonom, Financial Controller el. lign.
  • Trives i og har flair for de økonomiske og matematiske fag


Vi forventer, at du er:

  • ansvarsfuld, løsningsorienteret og ambitiøs på både dine egne, kollegaers, vores kunders og firmaets vegne
  • udstyret med et optimistisk livssyn og et sundt socialt engagement
    udadvendt, tillidsvækkende, god til at kommunikere og trives med at samarbejde på tværs
  • i besiddelse af et digitalt mindset og har flair for at lære og sætte dig ind nye systemer
  • god til at holde overblikket over dine opgaver og at du trives i en hverdag, hvor man balancerer flere kunder på én gang

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedssikring
  • Indbydende frokostordning
  • Gode sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse


Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en international orienteret virksomhed
  • Grundig oplæring med tilknyttet mentor
  • Skræddersyet uddannelsesforløb
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer


Arbejdstid:
Fuld tid
Arbejdssted: Randers / Tilst
Startdato: 1. september 2025

Ansøgning og spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 4214 8187.

Du søger jobbet ved at klikke på ansøgningsknappen. Husk at vedhæfte:

  • En motiveret ansøgning
  • CV
  • Eventuelle anbefalinger/referencer

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale – så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi forbeholder os retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.