Digitaliseringskonsulent

Jobtype: Fuldtid

Placering: Randers, Aarhus

Specialer: Bogføring/Digitalisering/Revision & regnskab

Ansøg nu

Har du helt styr på regnskab, flair for det digitale og et bredt smil? Så er det måske dig vi mangler som digitaliseringskonsulent i Grant Thornton.

Vi søger nye kollegaer til vores kontorer i Aarhus og Randers, som er skarpe til tal og som går til opgaven på en struktureret, detalje- og løsningsorienteret facon. Som digitaliseringskonsulent vil du, som en del af et team, bidrage til løsningen af opgaver inden for digitalisering af bogholderi hos vores kunder, herunder automatisering og integrationen mellem ERP-systemer og 3. partsløsninger.

På din kommende arbejdsplads vil du møde dygtige kollegaer med ekspertise indenfor regnskab og revision. Vi er løsningsorienterede og positive, og på kontoret er der god stemning, en afslappet atmosfære og plads til humor. God sparring og dialog vægtes højt og du vil være en vigtig del af afdelingen.

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring med regnskab. Det er en fordel, hvis du i forvejen har kendskab til nedenstående programmer – men det er ikke et krav:

  • E-conomic
  • Uniconta
  • Corpay One
  • Kontolink
  • Pleo
  • Lønsystemer


Hvis programmerne er nye for dig, men du har interessen og viljen til at lære dem at kende, sørger vi for at sætte dig godt ind i dem.

Du er stærk i den digitale verden – måske du allerede har erfaring med at arbejde med digitalisering. Ellers forestiller vi os, at du har en stærk interesse for det og kender til den digitale udvikling og hvad der rører sig indenfor området.

Som person ser vi gerne, at du er forandringsparat, en dygtig kommunikatør og ansvarsfuld i alt, hvad du gør. For at trives i stillingen er du som person udstyret med et positivt mindset. Du er god til at skabe nye relationer både internt i organisationen, i netværk og med vores kunder og har fokus på det gode samarbejde.

”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Og ikke mindst er vi en revisionsvirksomhed i vækst.

Vi tilbyder bl.a.

  • Fokus på work-life-balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 42 14 81 87. Du søger jobbet ved at klikke på ”ansøg nu”-knappen. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV
  • Eksamenspapirer
  • Evt. anbefalinger samt andre relevante dokumenter

Startdato: 1. april 2025 – eller efter aftale
Arbejdssted: Randers eller Aarhus
Arbejdstid: 37 timer om ugen

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!