-
Cookies
Her kan du finde information om, hvordan Grant Thornton håndterer cookies.
-
Databehandling
Læs mere om Grant Thorntons rolle som hhv. databehandler og dataansvarlig. Find også en oversigt over vores databehandlere og underdatabehandlere.
-
Gennemsigtighedsrapport
Læs Grant Thorntons gennemsigtighedsrapport 2022.
-
Privatlivspolitik
Her finder du information om, hvordan Grant Thornton behandler dine private data.
-
Whistleblowerpolitik
Læs Grant Thorntons whistleblowerpolitik her.
-
Bogføring
Vi kan hjælpe jer med jeres bogføringsbehov uanset om det er manuelt eller digitalt. Derudover kan du også outsource hele din bogføring til os, så sørger vi for at dine regnskabstal altid er opdaterede.
-
CFO Service
Grant Thornton tilbyder interim ressourcer, outsourcing og bogføring som fleksibel støtte til økonomifunktionen. Løsningerne dækker alt fra spidsbelastninger og midlertidig ressourcedækning til digitalisering, procesoptimering og styrket finansiel rapportering. Med CFO Service får virksomheder adgang til eksperter og kapacitet på alle niveauer – fra controllere og bogholdere til økonomichefer.
-
Corporate Finance
Vi tilbyder strategisk og finansiel rådgivning omkring køb og salg af virksomheder, børsnoteringer og kapitalrejsninger med fokus på små og mellemstore virksomheder.
-
Digitalisering
Vi kan hjælpe dig med at digitalisere dine administrative arbejdsgange og give dine medarbejdere en lettere hverdag. Læs mere om vores ydelser her.
-
ESG og Bæredygtighed
ESG og Bæredygtighed
-
IT-revision & Rådgivning
Vi arbejder både med at verificere og attestere serviceleverandørers it-systemer, hvad enten det gælder ISO 27001, ISO 27002, ISO 27701, GDPR, NIS2 i ISAE 3402 eller ISAE 3000 erklæringer, eller SOC1, SOC2 , ligesom vi arbejder med rådgivning for vores kunder, der ønsker at implementere disse standarder.
-
Moms & Afgifter
Grant Thornton kan hjælpe dig med at få overblik over reglerne for momsen og de afgifter, der skal betales i din branche. Vi har styr på reglerne og kan sætte det korrekt op i jeres økonomisystem.
-
Revision & Regnskab
Vi håndterer både små og store regnskabs- og revisionsopgaver og er optaget af at sikre, at du får det bedste overblik over din økonomiske situation.
-
Skat
Vi giver dig skatterådgivning, der er til at forstå og sørger for at skatten ikke bliver højere, end den skal være. Derudover kan vi rådgive dig om de skattetekniske konsekvenser, som f.eks. ejerskifte, generationsskifte eller investeringer kan give dig og din virksomhed.
-
Transaction Advisory Services
Transaction Advisory Services
-
Økonomisk rådgivning
Grant Thornton har stor erfaring med økonomisk rådgivning og udvikling af virksomheder.
-
Construction
Læs mere om vores ydelser indenfor Construction
-
Energy & Resources
Læs mere om vores ydelser indenfor Energy & Resources
-
Real Estate
Læs mere om vores rådgivning og ydelser inden for Real Estate
-
Shipping & Transportation
Læs mere om vores ydelser og rådgivning inden for Shipping & Transportation
-
Teknologi, kommunikation, medier og underholdning
Læs mere om vores ydelser indenfor teknologi, kommunikation, medier og underholdning.
Kan du lave løn som en stjerne og brænder du for den udadvendte kundekontakt? Så er du måske vores nye lønkonsulent
Din motivation er klar og brændende for, at alle skal have deres løn korrekt og til tiden. Med grundighed og omhu går du løn processen igennem, du har en nysgerrig detektiv i maven og med forstørrelsesglas dykker du ned i tallene for at få det hele til at gå op.
Lige nu er vi på udkig efter en erfaren lønkonsulent til vores erhvervsservice-afdeling, som udover lønadministration også har flair for kundeservice som involverer assistance med regnskab og bogføring.
Bag dig har du en uddannelse inden for regnskab eller lignende, og siden har du specialiseret dig inden for løn. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er et must, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det kan være en fordel at have erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator og du er tryg i kommunikation både på dansk og engelsk. Derudover er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.
Om stillingen
Du vil få en alsidig hverdag, hvor du vil få selvstændigt kundeansvar med både nationale og internationale kunder. Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte blandt andet:
- Lønadministration og lønbehandling fra A-Z for nationale og internationale kunder
- HR-assistance, herunder ansøgning af refusion mv.
- Lønafstemning, e-indkomst afstemning, skatte konto og finansafstemning
- Bogførings – og afstemningsopgaver
- Årsafslutning og årsafstemning
Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt team, hvor vi sætter en ære i at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
For at trives i stillingen, vil det være en fordel at du:
- Kan arbejde selvstændigt og er god til kommunikation – både med kollega og kunde
- Er tryg i kommunikation både på dansk og engelsk
- Er erfaren bruger i HR- og lønsystemer fx Danløn, Dataløn, Zenegy og Epos
- Til dagligt er vant til at manøvrere rundt i office-pakken
- Besidder et digitalt mindset og har fokus på optimeringsmuligheder for vores kunder
- Har god regnskabsforståelse
- Kommer fra en lignende stilling og gerne med kendskab til konsulentbranchen
Vi arbejder målrettet efter
Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer og kunder føler sig værdsatte og respekterede.
I hverdagen betyder det, at vi:
- Vil være helt tæt på vores kunder og forstå deres behov
- Vægter åbenhed, ærlighed og gensidig respekt højt. Det gælder for kollegaer og kunder
- Arbejder for at skabe mest mulig værdi for vores kunder
- Leverer effektivt arbejde af høj kvalitet og til aftalt tid
Vi tilbyder:
- Fokus på work-/life balance
- Mulighed for hjemmearbejde
- Frokostordning
- Fleksible arbejdstider
- 5 feriefridage
- Sundhedsforsikring
- Flere sociale arrangementer, som alle kan være med til
- Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse
Desuden får du:
- En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling, i en internationalt orienteret virksomhed
- Relevante kurser og uddannelse
- Oplæring i nye systemer
- Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 42 14 81 87. Du søger jobbet ved at klikke på ”Ansøg”-knappen. Husk at vedhæfte:
- Ansøgning og CV
- Eksamenspapirer
- Evt. anbefalinger samt andre relevante dokumenter
- Husk at angive hvilken afdeling du søger til
Startdato: Efter aftale
Arbejdssted: Aarhus / Randers
Arbejdstid: 37 timer om ugen
Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig.