Ledige stillinger

administrativ assistent (barselsvikar)

København
Ansøg nu
Placering:
København
Jobtype:
Fuldtid
Specialer:
Revision
Jobtype:
Fuldtid

Er du en ninja i administration, trives du med rutineopgaver, og møder du alle med et smil?

Dit mellemnavn er ”overblik”, og som person er du imødekommende og udadvendt. I alt hvad du gør, er du selvstændig og struktureret og detaljeorienteret, du holder af at holde styr på kalenderen og ikke mindst at udføre administrative- og rutineprægede opgaver. Men samtidig er du altid klar til at gribe nye opgaver. Du vil gerne gøre en forskel for dine kolleger og hjælpe dem hurtigt videre.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er det måske dig, vi søger, som administrativ assistent (barselsvikar) til vores revisionsafdeling 33. I afdeling 33 er vi 10-15 kollegaer, vi er en afdeling, hvor der er plads til grin, samarbejde og støtte. Vi er et af et af Danmarks største revisionshuse, hvor din indsats gør en forskel.

Altid fokus på at leve op til højeste kvalitet og krav

Du får en stor og varieret opgave-palette med fokus på faste, ugentlige administrative opgaver. Du får primært ansvar for kundeoprettelser, fakturering, udarbejdelse af rapporter og booking af møder. Dine primære opgaver vil desuden være, at:

  • Assisterer revisorerne i deres daglige arbejde
  • Være med til at sikre, at Grant Thornton overholder alle lovkrav ved godkendelse af kunder og opgaver
  • Bidrager til, at alle formelle krav til revisionen opfyldes gennem tæt samarbejde med revisorerne.

Vi lægger større vægt på, hvad du kan end din uddannelsesmæssige baggrund. Du er måske kontoruddannet inden for administration, sekretær, revision, sagsbehandling, det offentlige eller har erfaring med at koordinere opgaver eller projekter fra en virksomhed. Det kan også være, at du er ufaglært, men har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Vi forventer, at du:

  • Har it-kompetencer på forretningsniveau i Office-pakken
  • Er flydende på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • Trives med administrative og rutineprægede opgaver
  • Kan strukturere og planlægge din egen arbejdsuge
  • Evner at holde bolde i luften og håndtere flere opgaver samtidigt
  • Er kvalitetsbevidst og har en analytisk tankegang

Vi tilbyder dig:

  • Arbejdstid i dagtimerne
  • Godt og uformelt arbejdsmiljø
  • En stilling på fuld tid
  • Fokus på work-/life balance
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Statsautoriseret revisor, Senior Manager Sebastian Frøkjær-Lorendsen på 4820 1572.

Du søger jobbet ved at klikke på ”ansøg nu”-knappen. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV (gerne med vellignende foto)
  • Husk: eksamenspapirer (krav)
  • Og husk: eventuelle anbefalinger / referencer (der vil blive trukket referencer)

1. samtale - videopræsentation

Vi screener løbende indkomne ansøgninger og som noget helt nyt vil vi afholde første runde af samtaler som en videopræsentation. Det vil sige, at vi henvender os til de ansøgere, som vi ønsker at se til 1. samtale og beder om at få tilsendt en video på højst 5 minutter. Vi giver naturligvis yderligere instruktioner hertil, når vi henvender os. OBS: en videopræsentation vil være et krav for at komme videre til 2. samtale.

2. samtale – face-to-face

De kandidater, som vi efter ”1. samtale – videopræsentation” ønsker at kalde til 2. samtale vil blive inviteret ind til en face-to-face samtale på vores kontor i Lautrupsgade 45, 2100 KBH Ø.

Vi kalder løbende til 1. og 2. samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt, Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi læser ansøgninger og kalder ind til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi forbeholder os retten til at tage jobopslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat.

Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø
Startdato: Fra januar 2026 til januar 2027 – gerne før (jf. barselsvikariatet)
Hjemmearbejde: Der er mulighed for hjemmearbejde efter aftale

Vi glæder os til at høre fra dig!