-
Cookies
Her kan du finde information om, hvordan Grant Thornton håndterer cookies.
-
Databehandling
Læs mere om Grant Thorntons rolle som hhv. databehandler og dataansvarlig. Find også en oversigt over vores databehandlere og underdatabehandlere.
-
Gennemsigtighedsrapport
Læs Grant Thorntons gennemsigtighedsrapport 2022.
-
Privatlivspolitik
Her finder du information om, hvordan Grant Thornton behandler dine private data.
-
Whistleblowerpolitik
Læs Grant Thorntons whistleblowerpolitik her.
-
Bogføring
Vi kan hjælpe jer med jeres bogføringsbehov uanset om det er manuelt eller digitalt. Derudover kan du også outsource hele din bogføring til os, så sørger vi for at dine regnskabstal altid er opdaterede.
-
CFO Service
Grant Thornton tilbyder interim ressourcer, outsourcing og bogføring som fleksibel støtte til økonomifunktionen. Løsningerne dækker alt fra spidsbelastninger og midlertidig ressourcedækning til digitalisering, procesoptimering og styrket finansiel rapportering. Med CFO Service får virksomheder adgang til eksperter og kapacitet på alle niveauer – fra controllere og bogholdere til økonomichefer.
-
Corporate Finance
Vi tilbyder strategisk og finansiel rådgivning omkring køb og salg af virksomheder, børsnoteringer og kapitalrejsninger med fokus på små og mellemstore virksomheder.
-
Digitalisering
Vi kan hjælpe dig med at digitalisere dine administrative arbejdsgange og give dine medarbejdere en lettere hverdag. Læs mere om vores ydelser her.
-
ESG og Bæredygtighed
ESG og Bæredygtighed
-
IT-revision & Rådgivning
Vi arbejder både med at verificere og attestere serviceleverandørers it-systemer, hvad enten det gælder ISO 27001, ISO 27002, ISO 27701, GDPR, NIS2 i ISAE 3402 eller ISAE 3000 erklæringer, eller SOC1, SOC2 , ligesom vi arbejder med rådgivning for vores kunder, der ønsker at implementere disse standarder.
-
Moms & Afgifter
Grant Thornton kan hjælpe dig med at få overblik over reglerne for momsen og de afgifter, der skal betales i din branche. Vi har styr på reglerne og kan sætte det korrekt op i jeres økonomisystem.
-
Revision & Regnskab
Vi håndterer både små og store regnskabs- og revisionsopgaver og er optaget af at sikre, at du får det bedste overblik over din økonomiske situation.
-
Skat
Vi giver dig skatterådgivning, der er til at forstå og sørger for at skatten ikke bliver højere, end den skal være. Derudover kan vi rådgive dig om de skattetekniske konsekvenser, som f.eks. ejerskifte, generationsskifte eller investeringer kan give dig og din virksomhed.
-
Transaction Advisory Services
Transaction Advisory Services
-
Økonomisk rådgivning
Grant Thornton har stor erfaring med økonomisk rådgivning og udvikling af virksomheder.
-
Construction
Læs mere om vores ydelser indenfor Construction
-
Energy & Resources
Læs mere om vores ydelser indenfor Energy & Resources
-
Real Estate
Læs mere om vores rådgivning og ydelser inden for Real Estate
-
Shipping & Transportation
Læs mere om vores ydelser og rådgivning inden for Shipping & Transportation
-
Teknologi, kommunikation, medier og underholdning
Læs mere om vores ydelser indenfor teknologi, kommunikation, medier og underholdning.
Vi har et ansvar for at mindske smitten af COVID-19. Derfor har vi hos Grant Thornton indført en række forholdsregler for at passe på vores medarbejdere, men også resten af Danmark. Vi følger til enhver tid regeringens anbefalinger, og det kan potentielt få betydning for driften, som vi kender den. Det er til enhver tid vores mål at kunne stå til rådighed for vores kunder og samarbejdspartnere, men vi skal vise ansvarlighed overfor hinanden, vores kunder, forretningsforbindelser og samfundet i denne tid.
Derfor har vi fra d.d. taget følgende beslutninger vedr. vores drift:
- Alle medarbejdere, som kan varetage deres arbejde hjemmefra, er blevet bedt om at gøre dette. Både vores revisorer og rådgivere har adgang til opgaverne remote, og med de mange teknologiske muligheder vil vi gøre alt for at være tilgængelige. Vi ved, at mange kunder også er påvirkede af situationen, men vi håber på forståelse, og at vi sammen kan få færdiggjort opgaverne til aftalt tid. Vi vil derfor hurtigst muligt række ud til vores kunder for at afklare vores gensidige behov for igangværende opgaver.
- Vi henstiller til, at alle fysiske møder, rejseaktiviteter m.v. begrænses eller udskydes til senere tidspunkt. Alternativt har alle medarbejdere mulighed for at benytte Skype eller Microsoft Teams til virtuelle møder med vores kunder og forretningsforbindelser.
- Alle eksterne arrangementer aflyses frem til udgangen af april. Vi orienterer naturligvis deltagere og samarbejdspartnere og vil forsøge at finde nye datoer senere på året.
- Vi har valgt at følge regeringens forslag om en 14 dages periode med arbejde hjemmefra og vil herefter revurdere, hvordan vi videre skal forholde os.
Det er vigtigt for os at understrege, at vi fortsat er her for vores kunder og samarbejdspartnere, om end at vores medarbejderes lokation vil være anderledes. Vi vil til enhver tid forsøge at opretholde driften på det velkendte høje niveau og løse opgaverne til aftalt tid.
Vi ser det nødvendigt at tage vores forholdsregler, da denne særlig situation kalder på handling fra os alle.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte din revisor.