Ledige stillinger

Teamorienteret regnskabsprofil med digitalt mindset

Randers
Ansøg nu
Placering:
Randers
Jobtype:
Fuldtid
Specialer:
Rådgivning
Jobtype:
Fuldtid

Randers – Fast stilling – Start efter aftale

  • Motiveret regnskabsprofil, der vil gøre en forskel for kunderne – og sammen med kollegaerne
  • Ønske om en hverdag med fokus på udvikling, kvalitet og optimering
  • En del af et større kontorteam og et stærkt erhvervsservice-team, hvor sparring, vidensdeling og faglighed vægtes højt
  • Mulighed for at vokse i rollen – både fagligt, personligt og som mentor for nye talenter

… lyder ovenstående interessant, så er det måske dig, vi søger til vores kontor i Randers!

Om stillingen

Hos Grant Thornton oplever vi stigende efterspørgsel fra vores kunder, og derfor udvider vi nu vores erhvervsservice i Randers. Vi søger en erfaren regnskabskonsulent, som vil blive en del af et større, professionelt erhvervsservice-team, hvor samarbejde, sparring og faglig kvalitet er i centrum.

Du bliver en del af et kontorteam med mange engagerede kollegaer og tæt samarbejde med revisorer samt andre eksperter, der gør hverdagen både dynamisk og lærerig. Her løfter vi i flok, deler viden og hjælper hinanden – både fagligt og menneskeligt.

Som regnskabskonsulent får du hurtigt ansvar for egne kunder og opgaver, samtidig med at du har rig mulighed for at udvikle dig i rollen. Du kommer til at arbejde med systemer som e-conomic, Uniconta samt relevante tredjepartssystemer til håndtering af bilag, projektstyring mv.

En typisk arbejdsdag vil inkludere:

  • Løbende ansvar for egne kunder og planlægning af egen tid i forhold til deadlines
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Lønadministration
  • Tæt dialog og rådgivning af kunder
  • Tæt samarbejde med revisorer og en række sparringspartnere internt

I løbet af de første tre måneder vil du gradvist få mere ansvar, så du bliver godt klædt på til at varetage din rolle bedst muligt. Vores forventning er, at du efter seks måneder arbejder selvstændigt med dine opgaver og bidrager aktivt til teamets fælles mål.

For at trives i stillingen, vil det være en fordel, at du:

  • Kan arbejde selvstændigt og er stærk i din kommunikation – både med kollegaer og kunder
  • Er erfaren bruger af e-conomic
  • Er vant til at arbejde i Office-pakken
  • Har et digitalt mindset og fokus på optimeringsmuligheder
  • Har god regnskabsforståelse, herunder også styr på moms og EU-moms
  • Trives i en hverdag, hvor der balanceres flere kunder på én gang
  • Har lyst til at vokse i rollen og bidrage aktivt til udvikling af et stærkt fagligt team
  • Ser frem til på sigt at hjælpe med oplæring og udvikling af nye talenter

Vi arbejder målrettet efter

Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer og kunder føler sig værdsatte og respekterede.

I hverdagen betyder det, at vi:

  • Er tæt på vores kunder og forstår deres behov
  • Vægter åbenhed, ærlighed og gensidig respekt højt
  • Arbejder for at skabe mest mulig værdi for vores kunder
  • Leverer effektivt arbejde af høj kvalitet og til aftalt tid
  • Prioriterer vidensdeling, sparring og udvikling i teamet

Det får du hos os:

  • Egen kundeportefølje og stort ansvar
  • Mulighed for at vokse i rollen – fagligt, personligt og som mentor for nye talenter
  • Mulighed for at sætte dit præg på kultur og arbejdsgange
  • Fleksibel hverdag med mulighed for hjemmearbejde
  • Uddannelse både fagligt og personligt – blandt andet via vores interne akademi
  • Frokostordning, sundhedsforsikring og feriefridage
  • Et uformelt, socialt og professionelt arbejdsmiljø
  • Mulighed for at udvide din rolle via samarbejde med andre afdelinger
  • Gode sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling
  • En central rolle i opbygningen og videreudviklingen af et stærkt erhvervsservice-team
  • Relevante kurser og efteruddannelse – både indenfor det faglige og personlige
  • Oplæring i nye systemer
  • … og ikke mindst et uformelt, professionelt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Vi har oplevet en fantastisk positiv udvikling i afdelingen, hvor vi konstant arbejder med at løfte hinanden. Som teammanager oplever jeg dagligt et motiverende, engageret og omsorgsfuldt drive blandt kollegaerne – samtidig med, at vi omgiver os med stærke sparringspartnere, der gør hverdagen udviklende. Jeg glæder mig til at byde nye kollegaer velkommen ind i vores fællesskab, hvor der både er plads til ansvar, læring og sjov.

- Jan Mogensen, Teammanager

Ansøgning – helt uden klassisk ansøgning

Vi ved godt, at lange ansøgninger ikke længere er alles kop te.

Derfor kan du søge kort og nemt:

  • Upload dit motiverede CV
  • ELLER send en kort præsentation på LinkedIn til kontaktpersonen nedenfor
  • ELLER ring helt uforpligtende og tag en snak

Vi tager løbende samtaler og ansætter, når vi møder det rette match.

Praktisk information

Arbejdssted: Tronholmen, Randers
Arbejdstid: 37 timer (fleksibel).
Opstart: Efter aftale.

Kontakt:

HR Manager, Mie Juel Nyborg-Nielsen.
Tlf.: 42 14 81 87.

Mail: mie.juel@dk.gt.com

Klar til at tage næste skridt – med både ansvar, indflydelse og udvikling?

Så glæder vi os til at høre fra dig.