Er du passioneret omkring regnskab, digitalisering og automatisering? Trives du med at optimere processer og arbejde i moderne ERP-systemer? Så er du måske vores nye økonomimedarbejder.
Lige nu er vi på udkig efter en erfaren medarbejder til vores kontor i København.
Vi søger en erfaren og nysgerrig økonomimedarbejder til vores interne økonomiteam. Du får en central rolle i vores digitale rejse, hvor vi løbende optimerer og automatiserer vores bogholderi- og regnskabsprocesser. Vi arbejder målrettet med at udnytte mulighederne i ERP-systemer og automatisering.
Som person har du et positivt sind, du er god til at holde mange bolde i luften på en gang, og du forstår også at gribe dem alle. Du er forandringsparat og du kan holde hovedet koldt. Samtidig er du en dygtig kommunikator, du nyder at snakke med kunder og kolleger primært på dansk, men også på engelsk. I alt hvad du gør, er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du besidder et godt humør, er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.
Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den økonomimedarbejder, vi søger til vores interne bogholderi. Vi er et team på fem kollegaer.
Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte:
- Daglig bogføring og afstemning
- Fakturering og håndtering af udbetalinger
- Kreditorstyring
- Deltagelse i optimering og automatisering af regnskabsprocesser
- Bidrag til digitalisering og implementering af nye værktøjer
- Forefaldende regnskabsopgaver og tæt samarbejde med kolleger
Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
Din profil
- Solid erfaring med bogholderi og regnskab – gerne fra en større virksomhed eller revisions-/konsulenthus
- Stærk interesse for ERP-systemer og digitalisering (erfaring med Uniconta er en fordel)
- Erfaring med automatisering af regnskabsprocesser er et krav
- Erfaring/kendskab til Uniconta og Excel
- Erfaring med betalinger i bank
- God til at holde overblik og arbejde struktureret – også når der er travlt
- Forandringsparat, nysgerrig og motiveret for at lære nyt
- Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk
Vi tilbyder dig
- Fokus på work-/life balance
- Mulighed for hjemmearbejde
- Fleksible arbejdstider
- 5 feriefridage
- Mange sociale arrangementer
- Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse
Placering: Lautrupsgade 11, København Ø
Arbejdstid: fuldtid
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Susanne Madsen på telefon 35 27 52 22. Din ansøgning sendes elektronisk via ansøgningsknappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.
Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi kigger løbende på modtagne ansøgninger. Og vi forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når vi har fået de ansøgninger, som vi har brug for.
Vi glæder os til at høre fra dig.