Brænder du for at stå i front for events, der skaber relationer, synlighed og forretning?
Events er en af Grant Thorntons stærkeste kanaler til at skabe synlighed, styrke relationer og åbne dørene til nye kunder. Derfor søger vi en Event & Project Manager, der både kan tænke strategisk og eksekvere sikkert – og som forstår, hvordan events indgår i kunderejsen og understøtter vores forretning.
Hverdagen hos os
Du bliver en del af et team på syv, der arbejder med alt fra strategi og branding til kampagner, PR, content, intern kommunikation og events. Vi spiller hinanden gode, sparrer tæt – og sætter en ære i at levere kommunikation, der rykker. Også når tempoet er højt.
Vores daglige base er på vores hovedkontor i Nordhavnen – med enkelte rejser til vores øvrige kontorer rundt om i landet.
Dine ansvarsområder
Som Event & Project Manager får du ansvaret for at planlægge og eksekvere events, der skaber synlighed om Grant Thornton og vores forretningsområder – i tæt samarbejde med både partnere, fageksperter og kollegerne i kommunikationsteamet.
Du sikrer, at alle eventaktiviteter lever op til Grant Thorntons brand- og tone-of-voice, ligesom du:
- Projektleder, planlægger og eksekverer events, der understøtter vores kommunikationsstrategi – fra konferencer, corporate events og faglige Thought Leadership-arrangementer til netværksevents og webinarer
- Deltager i koordineringen af GT’s tilstedeværelse på messer, brancheevents og konferencer i samarbejde med relevante partnere og afdelinger
- Supporterer personaleforeningen på større interne events som DHL, sommerfest og julefrokost
- Bringer dine kolleger i kommunikationsafdelingen i spil, så al kommunikation før, under og efter eventet hænger sammen – inklusiv kommunikationsflow og konverteringspunkter i kunderejsen
- Effektivt og struktureret koordinerer med øvrige interne og eksterne leverandører med henblik på at sikre helstøbte og professionelle eventoplevelser for eksisterende og potentielle kunder, netværk og samarbejdspartnere.
Derudover har du projektansvar for promo-materialer og merchandise – samt koordinering med webshop(s) og øvrige producenter af materialer.
Vi forestiller os at du
- Har en kommunikations- eller marketingfaglig baggrund
- Har minimum 3-5 års dokumenteret erfaring med vidensbaserede events (et krav) – gerne fra et rådgivningshus, partnerejet virksomhed, brancheorganisation eller bureau
- Arbejder detaljeorienteret og struktureret med et godt overblik og fornemmelse for fremdrift – også når mange tråde skal samles
- Trives i en organisation med mange projekter, snitflader og ambitioner
- Taler og skriver flydende dansk og kan begå dig på engelsk i skrift og tale
Som person er du smilende, udadvendt og en naturlig holdspiller. Du motiveres både af den forretningsstrategiske eventplanlægning og af den praktiske projektledelse, der får det hele til at spille.
Vi tilbyder dig
- Fokus på work-/life balance
- Mulighed for hjemmearbejde
- Fleksible arbejdstider
- 5 feriefridage
- Mange sociale arrangementer
- Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse
Desuden får du:
- En fuldtidsstilling hvor du får mulighed for at præge udviklingen og sætte dine faglige og personlige færdigheder i spil
- Et uformelt og inspirerende miljø med højt fagligt niveau – hvor vi løfter i fællesskab
- En hverdag i lyse og inspirerende omgivelser ved vandkanten i Københavns Nordhavn – få minutter fra metroen
- Gode og fleksible medarbejderforhold med mange sociale tilbud.
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø
Startdato: 1. februar 2026 eller hurtigst muligt derefter
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Marie Honoré på telefon 2324 6966. Du kan læse mere om hverdagen hos Grant Thornton her: Karriere | Grant Thornton
Send din motiverede ansøgning og CV hurtigst muligt via ”ansøg”-knappen. Vi behandler ansøgninger løbende og lukker opslaget, så snart vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!