Regnskabskonsulent

Jobtype: Fuldtid

Placering: Randers

Specialer: Bogføring/Moms & afgifter/Revision & regnskab

Ansøg nu

Regnskabskonsulent til Randers

Er du klar til at tage ansvar, stå for planlægningen af din egen tid og skabe værdi for dine kunder? Bliv en del af vores team som regnskabskonsulent hos Grant Thornton i Randers, hvor vi tilbyder en spændende arbejdsplads, med fokus på både faglig og personlig udvikling.


Om stillingen

Du vil blive en del af vores erhvervsservice afdeling, hvor samarbejde og faglig sparring på tværs er i højsædet. Vores kultur er præget af sammenhold og et godt socialt og uformelt miljø, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

Som regnskabskonsulent hos os, vil du hurtigt få ansvar for egne kunder og opgaver. Du kommer til at arbejde med forskellige regnskabssystemer som E-conomic og Uniconta samt flere tredjepartssystemer til håndtering af bilag, projektstyring mv. En typisk arbejdsdag vil inkludere:

  • Løbende ansvar for egne kunder samt ansvar for planlægning af egen tid i forhold til deadlines
  • Bogføring, afstemning, indberetning af løn og andre ad hoc-opgaver
  • Tæt dialog med kunder
  • Tæt samarbejde med revisor- og mange andre dygtige og engagerede kollegaer i afdelingen, bl.a. teamet i vores digitaliseringsafdeling

I løbet af de første tre måneder vil du gradvist få mere ansvar, så du bliver godt klædt på, til at varetage din rolle bedst muligt. Vores forventning er, at du efter seks måneder kan arbejde selvstændigt med dine opgaver og bidrage aktivt til teamets fælles mål.


Vi forestiller os du kvalificerer dig ved:

  • Du kan arbejde selvstændigt og samarbejde på tværs i afdelingen
  • Erfaring med E-conomic og andre regnskabssystemer
  • Kendskab til Office-pakken
  • Et digitalt mindset
  • Solid regnskabsforståelse, herunder moms og EU-moms
  • Tidligere erfaring fra lignende stilling


Vi arbejder målrettet efter:

Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer- og kunder føler sig værdsatte og respekterede.

I hverdagen betyder det at vi:

  • Vil være helt tæt på vores kunder og forstå deres behov
  • Vi vægter åbenhed, ærlighed og gensidig respekt højt. Det gælder for kollegaer og kunder
  • Vi skaber værdi for vores kunder
  • Vi leverer effektivt arbejde af høj kvalitet og til aftalt tid


Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Frokostordning
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Flere sociale arrangementer, som alle kan være med til
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse


Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende- og ansvarsfuld stilling, i en internationalt orienteret virksomhed
  • Relevante kurser- og uddannelse
  • Oplæring i nye systemer
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø, med gode kollegaer


Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nicklas Annesen på Nicklas.Annesen@dk.gt.com.

Send din ansøgning og CV til os via linket. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning
  • CV
  • Evt. andre relevante dokumenter

Startdato: Hurtigst muligt

Arbejdssted: Tronholmen 3, 8960 Randers SØ

Arbejdstid: 37 timer om ugen

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!