Vi bygger samarbejder, der rækker ud over det forventelige.

Velkommen til som kunde hos Grant Thornton

Uanset om du møder os som virksomhed, holdingselskab, boligforening, ejerleder eller privatperson, er det vigtigt for os, at du føler dig tryg og godt taget imod fra første dag.

Hos Grant Thornton handler rådgivning ikke kun om tal, regler og processer – men om relationer. Vores mission er at styrke vækstpotentialet i alle dele af erhvervslivet – gennem nærværende, skræddersyet rådgivning og revision, der rækker ud over det forventelige.

Sådan kommer vi i gang

Som ny kunde bliver du mødt af et dedikeret team, der sikrer en tryg og effektiv opstart. Vi gennemgår sammen dine behov, aftaler rammerne for samarbejdet og sørger for, at alt det formelle – som kundekendskab, fuldmagter og adgang til systemer – kommer på plads.

Datasikkerhed i fokus

Den nødvendige adgang og information

For at vi kan løse vores opgaver effektivt og sikkert, skal vores revisorer eller rådgivere have adgang til de nødvendige oplysninger og systemer.

Vi har derfor udarbejdet en vejledning, der trin for trin beskriver, hvordan du som kunde giver os adgang til de relevante programmer og data.

Som revisions- og rådgivningshus er vi underlagt strenge krav til, hvordan vi indhenter og dokumenterer kundedata – både efter hvidvaskningsloven og andre danske og internationale regler.

Derfor bygger hele processen på klare ansvarsområder, skærpede standarder og ensartede dokumenter, der sikrer kvalitet, gennemsigtighed og tryghed fra start – for begge parter.

Alt samlet et sted

Grant Thorntons samarbejdsportal

Når samarbejdet er i gang, foregår udvekslingen af dokumenter og oplysninger via vores samarbejdsportal.

Her deler du de nødvendige virksomhedsdokumenter, besvarer spørgeskemaer og uploader relevante filer. Grant Thornton er efter hvidvaskloven forpligtet til løbende at opdatere kundedata for at sikre tilstrækkeligt kundekendskab og risikovurdering. 

Grant Thorntons samarbejdsportal
Del trygt med os

Grant Thorntons samarbejdsportal

Samarbejdsportalen gør det nemt og sikkert – og sikrer, at dine stamdata altid er opdaterede.