Revisortrainee

Jobtype: Fuldtid

Placering: København Ø

Specialer: Revision & regnskab

Ansøg nu

Du skal holde af en varieret hverdag, hvor tæt samarbejde og dialog med kunder og ansvarlig revisor, er med til at løse den enkelte kundes behov. Dit primære kundesegment er inden for ejer- og andelsboligområdet, og du vil opleve, at du hurtigt får selvstændigt kundeansvar. Nogle dage er travle og lange, og andre dage mere rolige – en fleksibel arbejdsuge skal påregnes.

Opgaver er blandt andet:

  • Revision af ejer- og andelsboligforeninger
  • Skatteopgørelser og selvangivelser
  • Løbende regnskabsstyring
  • Momsafstemninger og -indberetninger
  • Periode- og årsregnskaber, herunder udarbejdelse af afslutningsopgørelser m.v.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse

Vi betaler for din videreuddannelse, og sørger samtidig for, at du får kombineret teori med praksis, så du udvikler dig bedst muligt. Sideløbende følger du GT Akademi, hvor du igennem 8 moduler undervises i grundlæggende revision, regnskab og skat m.v.

 

Dine kvalifikationer

Du har afsluttet Finansøkonom- eller Financial Controller-uddannelsen med gode resultater – og har interesse og speciale inden for ejendomsadministration/boligområdet.

 

Vi forventer, at du er…

  • ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs på både dine egne, kollegers, vores kunders og firmaets vegne
  • social og nærværende i forholdet til både kolleger og kunder
    udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere


Vi tilbyder dig…

  • ansættelse i en spændende revisionsvirksomhed i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter


Vi tilbyder desuden…

  • Fokus på work-life-balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsvilkår
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse


Arbejdstid:
Fuld tid

Arbejdssted: Stockholmsgade 45, 2100 København Ø.

Startdato: 1. september 2024

 

Ansøgning og spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR og TA-konsulent Julie Petersen på telefon 32 42 72 40.

Du søger jobbet ved at klikke på ”Ansøg nu”-knappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuelle referencer.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!