Regnskabsmedarbejder

Jobtype: Fuldtid

Placering: København

Specialer: Revision, regnskab & rådgivning

Ansøg nu

Regnskabsmedarbejder til København

Du ved det, helt inde i din kerne, at regnskab er dit kald, og tal er en del af din DNA. Når du vågner om morgenen, så kan du mærke, hvordan det kribler for at få fingrene i tallene og at få det hele til at gå op. Du brænder for allround bogholderi, og du trives med at servicere både kolleger og kunder.

Lige nu er vi på udkig efter en medarbejder til vores kontor i København:

  • Det kan være, at du lige har bestået din eksamen inden for regnskab.
  • Det kan også være, at du allerede har et par års erfaring, og kan dit bogholderi til fingerspidserne.

Uanset din baggrund, så kender du lidt til bogholderi – vi forventer, at du kender debit/kredit og samtidig er villig til at lære mere. Det kan være en fordel, hvis du har kendskab til flere regnskabsprogrammer og har erfaring med digitale værktøjer. Som person er du forandringsparat, og du kan holde hovedet koldt – også, når der er mange bolde i luften på en gang. Du er en dygtig kommunikator, du nyder at snakke med kunder og kolleger primært på dansk, men også på engelsk. I alt, hvad du gør, er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du besidder et godt humør, er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den regnskabsmedarbejder, vi søger til vores interne bogholderi. Vi er et team på tre kollegaer og to studentermedarbejdere.

 

Du får alsidige regnskabsopgaver og tæt kundekontakt

Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte allround bogholderi, herunder blandt andet:

  • Finansbogholderi
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Lønrefusioner
  • Fakturering
  • Klargøring til årsregnskab, herunder udarbejdelse af afslutningsopgørelser m.v.

Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring – vi er blandt andet i gang med en implementering af et nyt regnskabssystem. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige – din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.

 

”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder – det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Og ikke mindst er vi en revisionsvirksomhed i vækst.

 

Vi tilbyder dig

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsvilkår
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

 

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Susanne Madsen på telefon 35 27 52 22. Ansøgninger sendes elektronisk til HR & TA Manager Anita Andersen via 'Ansøg nu knappen'. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi kigger løbende på modtagne ansøgninger.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Placering: Stockholmsgade 45, København Ø