Lønkonsulent

Jobtype: Fuldtid

Placering: København

Specialer: Revision & regnskab

Ansøg nu

Lønkonsulent til København

Din motivation er klar og brændende for, at alle skal have deres løn korrekt og til tiden. Med grundighed og omhu går du lønprocessen igennem, du har en nysgerrig detektiv i maven, og med forstørrelsesglas dykker du ned i tallene for at få det hele til at gå op.

Bag dig har du en uddannelse inden for regnskab eller lignende, og siden har du specialiseret dig inden for løn. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er et must, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det kan være en fordel, hvis du har arbejdet i lønsystemet Epos og har erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator, du nyder at tale med kunder både på dansk og engelsk. Derudover er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den erfarne lønkonsulent, som vi søger til vores Outsourcing-afdeling i København.

 

En udadvendt hverdag med kunden i højsædet

Du vil få en alsidig hverdag, hvor du vil få selvstændigt kundeansvar med både nationale og internationale kunder. Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte allround løn, herunder blandt andet:

  • Lønadministration og lønbehandling fra A-Z for nationale og internationale kunde
  • HR-assistance, herunder ansøgning af refusion mv.
  • Kundeassistance ved MitID, e-Boks og andre digitale adgange
  • Lønafstemning, e-indkomst afstemning, skatte konto og finansafstemning
  • Årsafslutning og årsafstemning

Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt team, hvor vi sætter en ære i at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder – og vi forventer, at du vil gøre det samme. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.

 

Vi tilbyder dig

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsvilkår
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

 

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anita Andersen på telefon 35 27 51 01.

Du søger jobbet ved at klikke på ansøgningsknappen her på siden. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV (gerne med vellignende foto)
  • Eksamensbeviser/foreløbige karakterer
  • Eventuelle anbefalinger/referencer.

Vi ønsker stillingen besat snarest, og vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.