Debitorbogholder

Jobtype: Fuldtid

Placering: København

Ansøg nu

Debitorbogholder til København


Du sætter i en ære i at udføre dit arbejde hver dag, for du ved at din indsats, gør en kæmpe forskel for din arbejdsplads, fordi du holder styr på, om kunderne betaler deres fakturaer. Og når der ikke bliver betalt, så er du ikke bange for at række ud og rykke kunderne. Du brænder for debitorbogholderi, og du trives med at servicere både kolleger og kunder.

Lige nu er vi på udkig efter en erfaren medarbejder til vores kontor i København. Det kan være, at du har en kortere uddannelse indenfor regnskab, det kan også være, at du er autodidakt. Uanset så er det vigtigste, at du allerede har erfaring med debitorbogholderi, og at du er villig til at lære mere. Det kan være en fordel, hvis du har kendskab til flere regnskabsprogrammer og har erfaring med digitale værktøjer. Som person har du et positivt sind, du er god til at holde mange bolde i luften på en gang, og du forstår også at gribe dem alle. Du er forandringsparat og du kan holde hovedet koldt. Samtidig er du en dygtig kommunikator, du nyder at snakke med kunder og kolleger primært på dansk, men også på engelsk. I alt hvad du gør, er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du besidder et godt humør, er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den debitorbogholder, vi søger til vores interne bogholderi. Vi er et team på fire kollegaer og to studentermedarbejdere.

 

Du får debitoropgaver og tæt kundekontakt

Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte:

  • Fakturering
  • Indbetalinger fra kunder til debitorer
  • Debitorafstemning
  • Kontoudtog
  • Rykkerprocedure
  • Samt forefaldende regnskabsopgaver i bogholderiet

Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring – vi har blandt andet netop implementeret et nyt regnskabssystem – Uniconta – så det vil være en fordel, hvis du allerede har erfaring med Uniconta. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.

 

Vi tilbyder dig:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsvilkår
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

Placering: Stockholmsgade 45, København Ø

Arbejdstid:
fuldtid

 

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Susanne Madsen på telefon 35 27 52 22. Ansøgninger sendes elektronisk til HR & TA manager Anita Andersen via ansøgningsknappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi kigger løbende på modtagne ansøgninger.

Vi glæder os til at høre fra dig.